Höstens sista tenta

Om två timmar.

Det känns helt galet. Har en termin verkligen gått sen? Och om fyra dagar åker jag hem, det går snabbt det här. Men jag hade rätt om att den här veckan går lite långsammare än förra. Förra veckan gick nämligen så sjukt fort att jag på fredagen räknade igenom dagarna på fingrar och i huvud för att verkligen tro på att det redan var fredag. Men nu fattar jag inte att det bara är onsdag förmiddag, konstigt. Men å andra sidan kommer jag komma på massa saker jag inte hunnit göra när jag packar på fredag kväll/lördag morgon att jag kommer önska tiden hade stått still en stund. Men inte nu.

Idag har boston försökt sig på snö. Det går väl sådär, lyssnar man bara låter det som regn så jag fattade inte vad det där vita som ligger här och där var för något. Jag ger det vita fem timmar, max.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0