Hejdå Boston!

Del 1.

Ta T:n till flygplatsen.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej!



Hoppas allt är bra!

Har du fått mina mail? Förstår om du inte har tid att svara, men skulle bara se - har problem med att få iväg vissa mail. Jävla hotmail.



mvh,

Joakim R

2008-12-21 @ 14:24:23
Postat av: MamaLou

Rullar Du Dig i snön

och sveper mörkret om Dig

och återfinner Ditt norrländska svårmod.. ?



Jag är omsluten av snor, hostningar och en annan slags, energifattig, långsamhet

Inte lika uppiggande, men renande

sånt är nödvändigt ibland

som precis just nu tex

hihi ;-)

2008-12-30 @ 11:00:20
URL: http://mamalou.blogg.se/
Postat av: MamaLou

Du är utmanad!

Jag vet att även Ella utmanat Dig, men nu kommer det från mig också.. hihi :-)

Du kommer inte undan



Gott Nytt År

kramar

MamaLou

2008-12-31 @ 10:42:33
URL: http://mamalou.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0