En helt ny värld!

Eller, va? Natten verkar ha varit kall för jag har fryst någgot djävulskt under mitt täcke. Igår var det sådär varmt så man inte ville ha jacka men på kvällen var det iskallt. Jag hoppas verkligen det fortfarande är det, jag gillar inte såna där plötsliga infall av värme när det är december. Men att dela lägenhet med en Peruanska och en Columbianska är inte det lättaste för det är typ lika med hädelse att nämna något om kyla, vinter, snö och älskar i samma mening.

De stackarna fryser ju halvt ihjäl om de inte har jacka på sig inomhus. Men det skulle jag nog också göra om jag inte var uppvuxen i Sverige och dessutom spenderat mina tre senaste år i Piteå.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0