Dagen. Söndagen.

Ja, idag är det arbetsdag. Här sitter jag med sängen som skrivbord och en skymmande dag jag bara har sett genom fönstret utanför och arbetar med slutprojektet i arrangering. Mmmm, Finale kan verkligen skapa känslor. Starka sådana. Men jag överlever för jag sov drygt 12 timmar inatt.

Om en timme ska jag träffa Daniel och repa inför tisdagens sångtenta och sen blir det gymmet. Mensvärken sitter på plats som en igel och det blir inte bara bättre av att röra sig utan även av att jag dricker hysteriskt mycket vatten vilket är lättare i kombination med svettig aktivitet. Dessutom finns det bastu och den ska jag nog utnyttja idag.

Såhär kul har jag det:




Nu ska jag bara bli klar också. Gitarr, varför är det så krångligt att notera?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0