Audition över, lunchdags i boston

Om ett dygn och några timmar åker jag till flygplatsen.

Jag har just haft min audition och vet inte hur det gick resultatmässigt men jag är ändå nöjd. En del av mig gnager och tycker jag skulle slappnat av lite mer och så, en del  vett försvinner med för många snabba andetag. Men jag hade roligt och bandet var lätta att kommunicera med så jag tror det gick fint. Improvisationen kändes rätt bra också, så vi får väl se. Klart jag vill ha en höjning i min rating, annars hade jag inte gjort auditionen, men jag vet också att det faktiskt inte spelar någon roll i praktiken. Det är bara fåfänga :)

Nu ska jag göra grekisk pastasllad och titta på min tvättpåse.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0