You raise me up

I natt när jag, Ella och vickan skulle hoppa i bubbelbadet och titta på stjärnregn föreslog jag att vi skulle lyssna så secret garden. Nej nej nej sa Ella, jo jo jo sa jag. Och se där, nu sitter hon här bredvid mig och lyssnar så secret gardens You raise me up. Igen. Det är trots allt originalversionen av norska secret garden som är bäst, även om det finns en missuppfattning som säger att josh groban gjort den. Men han gjorde cover precis som westlife. Så, dagens lektion! Skönt. Ella blev fruktansvärt sjuk på kvällen så nu tycker vi runt omkring henne väldigt synd om henne och jag ska försöka att inte bli smittad men det säger jag inte för hon läser ändå det här. Och jag är faktiskt mer angelägen om att hon ska bli frisk fortast möjligt för det kan man faktiskt påverka. Blir jag sjuk så blir jag. Så Ella, det är dumt att gå på konsert med feber och magproblem. Även om det är winnerbäck. Men du kommer göra det du vill, som vanligt. Det är ju i och för sig en bra egenskap i de flesta sammanhang.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0