Tiiisdag, ljuva tiiisdag

Gick upp strax före tio, så tyst jag kunde satte jag mig ner i soffan och åt frukost. Viktoria och Ella sov fortfarande vilket jag anade eftersom de var som piggast när jag gick och la mig vid tre i natt. Sen promenerade jag över till Malou och satte igång med träinoljningen vilket är det jag ägnat mesta delen av dagen åt hittills. Jag och Malou tog en kaffe/smörgåsfika på trappen i solskenet vid två och hade intressanta samtal, jag njöt. Efter ett tag kom Ella och Vickan, nyvakna och redo att ta dagen i besittning (eller?) Ryggen sa stopp vid fyra så jag får fortsätta imorgon och nu ska jag iväg och få aromaterapi, vilket avslut på en arbetsdag! :)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0