IDAG!

Idag ar dagen då allt löste sig!

Nikita har en fodervärd för de kommande 9 månaderna och dit fick hon komma idag, tack Lotta! Och stort tack Clas-Göran som ordnade det! Älskar dig vännen!

Den perfekta rumsannonsen igår visade sig vara mitt rum för mitt Bostonår, första månaden är nu betald.

Sara kommer och möter mig på flygplatsen på lördag och det kommer vara jätteskönt att träffa någon när jag kommer dit på kvällen efter typ 12 timmars resande och är totalt vilse.

Jag har gjort en reservation på ett rum på YWCA för lördag och söndag natt, innan jag kommer in i lägenheten på måndag.


Aaaaaah. Och det bästa,  jag och William hämtade de nygraverade ringarna i stan idag, de är så himla fina!!!

Älskar dig, min underbara blivand man.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis!!! ni är så fina tillsammans. o gratis till boende. det går bra för dej min vän. roligt att höra. kramar!

2008-08-29 @ 19:53:31

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0