Godmorgon!

Det gick inte så bra att ta igen min sömn. Vaknade och trodde klockan var typ 12 men hon var 06:50. Jaja, nästan ett på eftermiddagen i mitt system så det var väl ganska så logiskt att vakna då. Som tur var hade inte hungern tagit över så jag ägnade mig åt min bok i några timmar innan jag bestämde mig för att koncentrera mig p´å lite amerikansk tv. Orkanen Gustav och valet. Samt reklam, mer reklam och lite till reklam. Min favorit just nu är den med zip-fryspåsarna. Det är ju nämligen helt förskräckligt när mamman tar ut kycklingfiléerna ur frysen och barnen skrattar åt henne för de har blivit alldeles frostiga och isiga! Sen följer några olika klipp på familjen i köket och en mamma som glatt öppnar och återsluter de fantastiska zip-fryspåsarna medans far och son sitter vid köksbordet bakom och bankar besticken i bordet av glädje.

Nu börjar det faktiskt kurra lite i magtrakten, klockan är ju ändå 10. Ska ta mig in till stan nu i mina shorts som jag fick packa upp när väderleksrapporten visade 29 grader och klart idag.

Måste införskaffa adapter så jag kan ladda dator och telefon också. Och för er som skaffar skype nu i dagarna så är mitt användarnamn linda.niska

Enkelt va? :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0