Familjen

Idag kom Freyja, min äldsta systerdotter, på besök när jag och mina föräldrar hade ätit klart. När hon hade gått sa mamma exakt det jag tänkte: vilken frisk fläkt hon är!

Jag är så otroligt stolt över mina syskonbarn. Tänk att de växer och växer och blir såna personligheter! När jag skriver det här känner jag mig plötsligt väääääldigt gammal, men det är faktiskt bara 7 år mellan Freyja och mig. Nästa år fyller hon 18, jag 25, Rasmus (Freyjas bror) 15 och Tintin (Freyja och rasmus mamma, min ena syster) 40! Det blir 98-årskalas alltså!

Hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hon blir 18, helt sjukt, nu kan man ju anförtro sig till de där skitungarna, med sina problem. fatta att matilda ringer MIG och frågar MIG hur det har gått med mina bekymmer. Det, min älskade vän, är sjukt. Nästan lika sjukt som att dne yoghurt vi åt förra veckan gick ut två månader tidigare. Puss

2008-08-19 @ 23:32:40
URL: http://jagskaingetha.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0