Bilder från senast


Nikitas och min kelstund igår.


Snuffisen.


Jag och William promenerar upp på Hackstabacken den veckan William var nere i Åkersberga.


Det här var stort. Uppe på toppen. Pust. :)


kvällsdopp i Domarudden, eller Drängsjön som sjön faktiskt heter. Checka spännisen i bakgrunden...


På väg hemåt efter doppet.


Självklart blev det TTTT - Tommys Tokiga Torsdags Timme. Ska man se Åkersberga ska man verkligen se heeela Åkersberga...hahaha


Yeah. karl med öl.


SKÅL! Observera att under själva TTTT kostar ölen bara 19 spänn och serveras i plastglas. På förra bilden visades en helprisöl som serverades i glasglas. Stort för att vara Tommys.


Williams näst sista dag i berga åkte vi till Husarö med Rödlöga...


...där syrran jobbar. Här serverar hon oss...

.
...varsitt glas gott, svalkande rosévin. Mumma.


Husarö.


Stranden vi låg på under timmarna på Husarö.


Innan vi går ombord för att åka hem till berga igen.


När William åkt hem för att börja jobba igen åkte jag ut till Husbyöhn för att jobba en vecka där. Möttes av en gipsad Daniella.


Daniella, Vikur och totalt ointresserade mamman Eyra i bakgrunden. Hon trodde nog inte Vikur skulle bli sådär översocial. :P


Friggs lilla bebis Vigga hade inte riktigt vaknat när vi kom ner dit.


men tillslut stod även Vigga på benen.


Zingo, gårdshunden. Bubblan i bakgrunden, Sandras fina vovve.


kvällspromenad.


Mycket för Zingo att undersöka.


Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker Zingo ser lite konfunderad ut.


Zingo, Primus och Gladur i bakgrunden.


Lila är min nya färg. Ska ner och möta Hedda för att köpa pizza innan vi går till Anna och har världens bästa årsmöte för Fantasimakeriet!


Anna (Clas-Göran) och Hedda.


William klagade över att jag inte log på bilden jag skickade så jag...hrm..överkompenserade.


Såhär fina är vi. Hedda med sina personliga assistenter.


Okej, det här är helt sjukt: detta är Ann-Sofies bostad. Dörren är öppen till vänster och bilen står på sin parkeringsplats framför brevlådan. Sjukt mysigt! (Fast hon bor inte i hela....)







Mitt nya leende.


I biosalongen före Mamma Mia börjat. Hedda ger oss the terrified look!


Ojojoj! The laughing look!!


Jodå, ni gissade rätt. The "don´t die from her à la Titanic" look.










Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0