Jag lever

Jag skriver, alltså lever jag.

Kommentarer
Postat av: Malou

.. men varför delar Du inte med Dig om att Du kommit in på Berklee????
Det borde ju stå STORT. Och följt av JUBEL & VISSLINGAR och så en massa utropstecken!!!!!!!!!!!!
Men inte ett ord om det
Är allt okej Linda?

2008-04-02 @ 12:44:12
Postat av: Emelie

Åh, du kom in, grattis!!!!!!!!!! såklart du kom in, du e fantastisk :) vill du fortfarande vara konferencier på min konsert fast du snart är européiserad känd o berömd? ;) saknar dej vännen. kommer upp o hälsar på så snart jag hinner. kram

2008-04-02 @ 16:52:37
Postat av: Linda

Tack tack tack! Jag följde ditt råd Malou, nu står det med utropstecken och allt!! :)

Emelie, jag feträknar med att vara konferencier på din konsert! Kanske ha telefonträff och planera något snart? Eller msn! Hoppas du har det fantastiskt underbart, saknar dig också. Kom upp snart!

Kram

2008-04-02 @ 18:10:43

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0