Ordning i torpet

Rubriken kan ju tolkas som att jag har städat eller så. Nopp. Inte en chans i himmelriket.

Men jag har fått tag i CSN och den där tekniska högskolan med royal klang som är belägen i huvudstaden så snart kommer mina pengar. Och ingenstans var det jag som gjort fel vilket känns bra eftersom jag är mästare på att sega med vissa viktiga saker och ting. Aaaaah. Om några dagar kommer det vara mycket trevligare att ringa Nordeas talsvar än nu när datorn säger: Ditt saldo är...åttio..fyra...kronoroch...femtio..öre

Najs.

Kroppen däremot hade starka åsikter idag angående vila. Det resulterade i att vid två orkade den inte stå på benen längre, det gick bara inte. Så jag fick ta med mig kroppen hem och lägga mig och sova i en och en halv timme, kanske ett av de bästa besluten jag tagit den här veckan. Nu ska jag laga middag och äta densamma innan jag går ner på stan för att skicka iväg det magiska intyget till CSN och därefter träna på Korpen.

Ikväll har Venla chokladfika.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0