My love

my love

Så het.

my love

Så kommunikativ.

331571-11

Så wild och crazy liksom.

my love

Så förstående.

Felet är bara att det inte är min bil. Men ändå. Och vet ni vad? Jag och Venla lyssnade på rätt mycket Justin i bilen, vilket bevisar att man behöver inte nöja sig med vare sig det ena eller det andra. (Oj, blev det känsligt..?) :P

Nu är nycklarna tillbakalämnade och mitt liv ska väl återgå till det normala på ett eller annat sätt. Vad nu det är. Började med att ta en promenad längs vattnet i höstsolens Piteå samtidigt som jag pratade med min älskade storasyster som jag inte pratat med på en evighet. Det var mysigt det. Började fråga om julen och hon tyckte jag var knäpp som planerar den redan nu, men jag förklarade att i mitt huvud ser det ut såhär: Sommarlovet tar slut-svart block av en sk. termin då allt händer och ingen tid finns över-jul.

Så varför inte börja i tid?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni måste ju bara se hur lycklig jag är? :)

2007-09-23 @ 17:32:21
Postat av: Venla

bara i timmersjö, min vän, bara i timmerjsö ;)

2007-09-23 @ 21:03:50
Postat av: Linda

hahahaha

2007-09-24 @ 17:35:13

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0