Stockholm stockholm, stad i världen

Då så, om 2½ timme sitter jag på planet ner mot huvudstaden. Jag veeet att mitt nyårslöfte var att inte flyga inrikes men nu var det en ren ekonomisk fråga. Flyget var billigare än sittplats 15 timmar på ett nattåg. Jag vet. Något borde göras.

Det blir skönt att komma iväg en sväng, nästan skönast blir det nog ändå att komma tillbaka upp igen sen. Känner på mig att jag kommer kunna fokusera bättre och starta upp på nytt. Aaaah. Livet är gött. Nej, grymt ska jag ju säga nu när jag ska slipa på stockholmskan.

Kommentarer
Postat av: Ella

hahaha, den gamla slagdängan spelades på Ljungan igår
satan vad bra jag tyckte attd en var
ehh?

2007-10-14 @ 17:05:10

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0