Kärlek

Hur man än vill ha det så finns ju kärleken alltid där. Bra det. Här är några utvalda delar av vad som kan tyckas rymmas i den ramen.

image17
Jag och Nikita firar vårat samboförhållande matte-katt, Piteå februari 2007

image18
Jag och Primus, islandshästen med det Stora Hjärtat.


image20
Sydafrika. Kapstaden vilar nedanför berget som är i horisonten till vänster.

image21
Irish. Bästa drinken. Godaste drinken. Snyggaste drinken. Makes people act.

image22
Gyros på Lefkas, augusti 2007. Med kyckling faktiskt, fick bli så. Jävligt gott, jävligt budget och väldigt söt tant som blev överlycklig när jag och Pia bad om varsin till.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0