Vinterparad

När jag gick till skolan i förmiddags (hrm...njaaee, kanske var det närmare lunchtid..) var det så tyst. Så tyst som det bara är när världen är täckt av snö. Jo, jag tjatar lite om snön men det är nu jag får valuta för mitt geografiska boendeval. Det är fantastiskt! Kylan biter i kinder och lår när jag tar min kvällspromenad, träden gnistrar och världen är helt vit. I luften väntar stora, tjocka moln på att få släppa mer snö förutsatt att kylan håller i sig. Det kan också bli regn, men det spelar ingen roll för just nu är det himla fint.

Annars har dagen mest bestått av lite kårjobb, basgruppsträff, skapandet/tryckandet/uppsättandet av mina massageaffischer, ensemblerep och självklart har jag haft min härliga kör också!

Nu blir det matlådelagning. Mums.

Liiiiiiivet.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet precis vad du menar för tystnad och den är underbar! :) Du är bra på att skriva här men jag måste säga att du är kass på att vara inne på msn på riktigt (inte från mobilen) för jag vill ju prata med dig då o då men det går ju inte!!!

2007-11-14 @ 19:03:47

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0