Update

Måndag: kÄnner mig lite hängig. Huvudet dunkar. Kroppen ömmar. Ungefär som feber. Men det kan det ju aldrig vara. Kör på som vanligt.
Tisdag: har ont på låret, strax nedanför ljumsken. Känner efter. Det är en knöl där. Tar Ipren för smärtan i kroppen som känns som febersmärta. men det kan det ju aldrig vara. Kör på.
Onsdag: Amanda skickar hem mig vid tio efter Kårstyrelsemötet. Känner mig risig. Helvetiskt risig. Kroppen gör ont. Får order av William att ta tempen, 37,8. Det är 1,6 grader över min normala temperatur. Detta förklarar "feberkänningarna". Bäddar ner mig och bestämmer mig för att vara sjuk. Upptäcker en till knöl strax ovanför den andra.
Torsdag: Vaknar med dunkande huvudvärk och smärta i kroppen. Kan bara tänka på hostmedicin och Ipren. 37,9. Ringer Läkarhuset Björnen angående knöl och att jag är inne på tredje feberperioden på 3½ vecka. Får tid hos doktorn som inte kan förklara knölarna, tar prover och får svar på måndag. Jag har iallafall inte lunginflammation. Hostan är mycket bättre, Mollipect verkar hjälpa.
Fredag: Håller mig till sängs så mycket som möjligt. Febern nere till 37,5. Känns mycket, mycket bättre. Sover.

Jag gillar inte bortförklaringar men detta kan förklara min frånvaro från bloggandet.

Nu ikväll är det halloweenfest på Kåren och jag är serveringsansvarig. Efter det ska jag bädda ner mig resten av helgen och bli frisk. Så det så.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0