Program för EGO-konserten 30/11

Heaven on their minds - (från musikalen Jesus Christ Superstar)

Paper cup words -
(Elin Sigvardsson)

Liveblogg part I

Bed of roses - (Bon Jovi)

Liveblogg part II

Improvisation - feat. Göran Wretling

Liveblogg part III

Chess - (
från musikalen Chess)

The quiz - (
Hello Saferide)

Variation på The Quiz à la Niska

I´m yours - (Jason Mraz) Jonas Strandgård, gitarr

Liveblogg part IV

Djembesession, ett minne från Sydafrika - feat. Sebastian Lönberg, Jenny Högström, Rebecca Dahl, Emil Råberg, Amanda Björnerås

Liveblogg part V

Foolish games -
(Jewel)

I dreamed a dream -
(från musikalen Les Miserables)

Avslutningsbloggande, första och sista delen -
Målet är nått. Linda kallar sig numera musiker. Bland annat.

Farewell pride -
(Linda Niska)

Mamma förlåt! - (Linda Niska)






Kommentarer
Postat av: Ella

Jag är så sjukt imponerad.
Förstår du hur bra du är?
Förstår du hur häftogt det komemr bli på fredag?
Jag önskar jag kunde vara där, men aldrig att jag missar det i februari.
Fan om jag inte ska dra med mamma norrut då också.

Du är helt otrolig, vad imponerad jag blri!
älskar dig!

2007-11-28 @ 14:38:09
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0