Min konsert 30 november!

Kvällen den 30 november har jag alltså konsert på Gräddhyllan! Det är ett helt nytt koncept kan jag lova, jag och Rebecca Dahl som är upplevelseproducent har arbetat fram detta tillsammans och ni kommer inte ångra att ni besökte konserten. Så mycket kan jag säga.

Jag kan också nämna att det kommer vara en intim känsla över konserten, så du som är orolig över att behöva sitta rakryggad och vara en "duktig" publik behöver inte oroa dig mer. Det finns utrymme för bensträckare och dialoger under tiden. Jag har även en röd tråd av tankar som jag redan ventilerat på bloggen, sådant som visar mig som person och sådana tankar som jag är stolt över men också skäms över. Ett litet avslöjande kanske. Som min blogg fast live inför publik! Jag hoppas att några kommer gå hem efter konserten och ha känt igen sig bland några av de texter och tankar jag delat med mig, kanske med tanken "vad skönt att jag inte är ensam".

Så under kategorin EGO - konsert på Grädhyllan 30:e november hittar ni de texter och tankar jag baserar konserten på. Om ni är nyfikna innan, det vill säga.

Nu ska jag vara lite EGO och titta på Kanalen (analoga nätet i piteå, studentkanalen) där en intervju med mig ska sändas 12:45 och 20:00 idag.

Dessutom kommer affischerna upp snart!

Ni som missar konserten den 30:e kan se samma konsert på Krokodil lördag den 2:a februari 2008!
Eller varför inte gå igen... :)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0