Massagehelg!

Aaaah, nu väntar ännu en massagehelg i Luleå. Det innebär visserligen tidiga morgnar eftersom jag måste köra härifrån halv åtta, men när jag väl kommer dit vet jag vad mödan kommer vara värt. Det är så skönt att ha något att pyssla med utanför musiken, något helt annat att lägga fokus på en stund.

Så helgens fokus kommer ligga ganska lite på bloggande, tyvärr... men så fort jag hinner ska jag lägga upp bilder från kalaset jag var på ikväll, Roberts födelsedagsfest. Temat var "R" så jag klädde ut mig till rånare med nylonstrumpa på huvudet och William var rånad, med blåtira och allt. Jag gick runt med Williams jeans i handen och han hade bara långkalsonger på sig... Det var uppskattat, jag var lite lätt oigenkännlig och Williams blåtira såg rätt äkta ut. Usch då, vad ger vi för intryck liksom? ;)

Förresten är skolan tapetserad av affischer inför 30 november och på måndag morgon ska jag upp och börja baka fikabröd!

Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0