Känslosvall

Själva känslosvallet kan ju komma från buffén efter NOAK-konserten (norrbottensakademiens högtidsdag) där jag fick i mig fyra glas vin och nån avec till kaffet, men det fanns inom mig redan innan. Det är känslor som handlar om vintern och mycket annat. Som ni säkert redan förstått så tar vintern mig i sitt våld på ett högst angenämnt sätt. Jag blir pigg och energisk av kylan! Den vackra himlen och den gnistrande snön gör ju också sitt till. Och musik. Musik. Äntligen har jag börjat upptäcka vad jag är bra på.

Tänk att jag går till ensemblerep med en förväntan och glädje i magen istället för ångest och gråt i bröstet.

Så jävla skönt.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0