Joråsåatte

Igår drack vi kopiösa mängder gott, italienskt rödvin till kopiösa mängder potatisgratäng och glass. Allt detta med den kopiöst najsa jazzkvartetten Jazzmasters. Till det lyssnade vi förstås på jazz, vad annars?

Sen hamnade vi på Kalles. Det var folktomt när vi kom dit men det gjorde inget. Vi var glada ändå och vår alldeles egna Jocke vände skivor.

Nu väntar kaffe på Wayne´s medan William klipper sig och sen en liten tur på stan. Har tre massagekunder idag också, det är riktigt roligt!

Ja, nu har jag tömt huvudet på allt det mina tankar kan uppbåda just nu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vart tog laxen vägen??

2007-11-20 @ 19:16:09
Postat av: Linda

Haha, den åt vi upp så snabbt att jag glömde skriva in den här. :)

2007-11-21 @ 14:29:30
URL: http://niskalainen.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0