Historik III:

Efter en låååång lördag i Luleå med mycket masserande och mycket massage åt jag och W en underbar middag och drack lite vin. Vi skulle ju trots allt på kåren och lyssna på Lead baloon som spelade Lead Zeppelin. Så för att orka det och för att jag skulle orka söndagens masserande bestämde vi oss för att ta en tupplur. Då var klockan 22:15 och bandet skulle spela vid 23. 23:45 vaknar vi och tänker "helvete". Eller kanske något fulare. W ringer Truls och det visar sig att det var försenat och bandet skulle på om tio minuter. Så efter lite om och men bestämmer jag mig för att trotsa tröttheten och gå dit med W, så vi piffar bort moset i ansiktet och sprutar på lite parfym innan vi beger oss. Fan vilken underbar spelning det var. Jag är så glad att jag tog mig iväg dit.

image79
Stjärnstatus och hockeybugningar - ett vinnande koncept!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0