Historik I:

I fredags kväll tog jag mig iväg på Robert Råbergs födelsedagskalas. R-festen, helt enkelt. Temat var R, så jag och William körde på att han var Rånad och jag var Rånare. Så jag sminkade på honom en blåtira och gick runt med en nylonstrumpa på huvudet och hans jeans i handen. Det skulle symbolisera vad jag hade rånat honom på. Så han fick snällt gå runt i sneknäppt skjorta och långkallingar hela kvällen. Tur att han har så snygga ben.

image74
Vissa tyckte jag var svår att känna igen.

image75
Nu syns det inte på bilden, men Jenny var Ryttare och hade ridbyxor samt ridstövlar med sporrar och allt.

image76
Simon var..jaa du. Emil var iallafall Röd. I alla världens nyanser och mönster.
Piggt.

image77
Amanda var Ronja och Sara var..visst är det en röd tröja?

image81
Stackars nedslagna mannen.

image82
Självaste födelsedagsbarnet, Mr. R himself: Robert i Rosa mundering.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0