HELG!!!!!

ÅH så skönt!!! Helgen är fullsmockad men det har jag vetat länge. Det var dock först igår jag insåg att det bara var av roliga saker!

Hela helgen kommer jag tillbringa i Luleå på den massagekurs som stil anordnar. På lördagen efter kursen kommer jag rusa till aula aurora där doktorspromoveringen äger rum och byta om till kammarkörsklänning samt hoppa in i kören på det allra smidigaste sättet jag kommer på. Efter det är det dags för mig och Amanda att svida om till finklänning och håruppsättning, för då nalkas bankett som vi går på i egenskap av kårordföranden. Sen hipphopphepp åker vi och sover hos amandas bättre hälfts familj och sen går jag upp schwajnigt tidigt på söndag för att återgå till masserandet. Skoj blir det!

Men det bästa är ändå att nu, just nu ikväll, är jag helt ledig och ska ta mig lite rödvin och godis i soffan. Så får det eländiga vädret vara som det vill där utanför, jag bryr mig int´.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0