Busvinter

Ute är det busvinter. Jag har gått massagekurs i helgen och utför numera även helkroppsmassager. 200 kr för en timme, mycket överkomligt pris. :)

Jag vaknade för en timme sedan. Det är måndag. Nu, en timme senare, har jag knappt ätit frukost och inte alls klätt på mig eller duschat. Känns som en bra start det här.

Ska ladda inför spelning ikväll, julgiget nummer ett så att säga. 30 minuter traditionell julmusik på en julfest kan väl aldrig gå fel? Fan vad vi var flamsiga sista kvarten av repet igår. "Djur, djur, strålande djur. Svans över viiiita haagar. Hjortarnas kronor med gnistrande ljus, ugglor som hoar i träd och i hus..." Ja, ni fattar. Haha.

Ska upp med bilder från en underbar helg så fort jag tagit tag i mitt liv. Typ ikväll eler så.

Ha de!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0