Tappra läsare...

Några hänger tappert (tålmodigt?) kvar här på bloggen. Jag har hur mycket som helst att skriva om känns det som, och jag antar att det är just det som gör att jag inte kommer till skott. Det känns som att jag vill få ut allt på en gång och då kommer man kunna promenera till månen läsandes mitt blogginlägg. Men så loggar jag in på blogg.se och ser att de ändrat och fixat till all oigenkännlighet - perfekt! Då kanske det blir den där nystarten jag behöver. För jag längtar så himla mycket efter att skriva igen.

Jag vill skriva om barfotalöpning, om gluten- och mjölkfri kost, om vardagsmotionens hemligheter (kan sammanfattas så här: minsta möjliga motstånd = största möjliga vinning), om Greta som numera går på förskola sen tre veckor tillbaka, om jobbet jag skulle haft men av yttre omständigheter inte kunde få och de tre (3!) jobben jag fick istället. Jag vill skriva om musik, inspiration, recept, magknipsfria dagar och stresshantering. Och självklart vill jag skriva om mina erfarenheter av att amma en nästantvååring.

Jag har helt enkelt en himla massa att pyssla med här på bloggen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0