Kulturnatta

Okej, ikväll fick Greta typ spunk när hon såg en äldre tjej stå och hoppa till musiken på Rådhustorget. Plötsligt ser jag hur det liksom klickar till hos Greta: hon böjer knäna, sträcker de igen och upprepar detta till musiken. Leendet blir bredare än bredast och check! dansen är komplett! Efter det var hon liksom helt betagen av sin egen värld, och en femåring i publiken var helt betagen av Greta. Femåringens lillasyster var helt betagen av mig och jag, ja jag satt på huk och kvävde skrattattack efter skrattattack medan jag njöt av min dotters fulländade dansmoves.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så gulligt :) Men hon har väl rytmen i blodet den där lilla!

Får gärna lägga upp fler bilder så man får följa hennes utveckling även nu... :)

Kram på er

2012-06-05 @ 21:48:44

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0