Ute och spatserar

Jodå, våren är på väg hit till Umeå också. Det ser ni väl? Det är ju knappt nån snö på marken. Här är jag ute och spatserar med Gretisen. Det är helt galet att vi plötsligt har ett sånt där stort barn som promenerar själv, i riktning till och med. Idag berättade hennes far att hon hittade hem själv från kyrkan. För dig och mig är det kanske inte nån big deal, det är väl typ 250 meter. Men för en tjej som är 17 månader och några äpplen hög (och därmed knappt ser över snövallarna som är kvar) så är det rätt stort, tycker vi föräldrar iallafall! :-)



Tillägg: bara för att hon hittade hem själv från kyrkan fick hon inte gå hem själv. Det är en jävla skillnad.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, bäst att förtydliga. En vet aldrig vem som läser :)

2012-03-16 @ 10:27:45
URL: http://amningshysteri.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0