Febrig dam

Så fort vi gick upp i morse vid 06:30 märkte jag att något inte stämde. Vår annars superspralliga tjej som brukar ligga på golvet och sprattla och jubla som bara den när man fixar frukost gnällde och ville bara bli buren. Napp i mun och kli i ögonen gav ledtrådar att hon inte var särskilt pigg och efter en stunds vyssning somnade hon om och vi gick in och la oss igen. Trots att vi har två värdelösa termometrar som visade allt mellan 36,8 och 38,6 behövs det inget medium för att känna att hon har feber. Så nu har hon sovit, vaknat för att amma och somnat om igen hela förmiddagen. Hon gör helt enkelt vad kroppen behöver för att bli frisk men tänk ändå vad orolig man blir när ens bebis är sjuk för första gången... Lillskruttan vår.


Kureringspositionen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0