Förkylningsstatus: börjar nå kulmen. Hoppas jag.

Nu tar jag bilen och bebisen och far till Coop för att köpa lite tycker-synd-om-mig-själv-grejer. Nu tar William bebisen och promenerar till Coop för att köpa lite tycker-synd-om-Linda-grejer. Typ choklad, en glassig tidning, nyponsoppa, bär och såna saker. Jag vet inte exakt vad det blir, chokladen är det enda jag begärt...

Imorse vaknad jag med en fungerande näsborre och hela hjärnan full av slem. Halsen kändes som ett tröskverk precis som den gjort hela veckan men det lindras ganska bra av min bedövningsdryck: hett vatten med typ en hel skivad citron i, myyycket honung och hackad ingefära. Mitt bästa husmorstips för att lindra halsont, helt klart.

Jag har bara varit sjuk i 6 dagar och det har stadigt blivit sämre vilket helt logiskt borde betyda att det snart stadigt ska bli bättre, men det känns som att livet typ har tagit slut, jag kommer aldrig bli frisk, aldrig kunna träna igen, aldrig kunna njuta av vissa dofter igen, aldrig kunna känna mig allmänt fräsch och pigg.

Så ja, jag förtjänar lite tycka-synd-om-Linda-själv-grejer.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Stackars dig. Vi tycker väldigt synd om dig. Hälsa Wille att han måste ta väl hand om dig nu så du blir frisk.

2011-04-10 @ 21:42:34
URL: http://www.bebisbloggen.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0