Energiknippe!

Haha, Greta är vår egen lilla dampunge ;-) Igår satt vi i soffan och tittade på Vetenskapens värld. Kan för övrigt rekommendera att kolla in avsnittet på svtplay, det handlade om kärnkraftens och radioaktivitetens historia. Inte klokt vad man har trott förr i tiden, men så kommer väl folk säga om vår nutid i framtiden...

Iallafall så höll Gretchen låda heeeeela programmet (60 minuter...) genom att studsa och utforska registret - endast höga toner förstås. Det kliade i öronen på mig efteråt och jag konstaterade att öronpropparna måste läggas fram på någon lättillgänglig plats. Mina axlar brann. Varför var inte studsperioden när hon vägde typ fem kilo? Men det är helt ljuvligt ändå, tänk att man kan vara så lättroad och jag måste erkänna att jag skrattar högt med henne :-)

Idag var det min tur att gå upp och låta William få sova ut. Frukosten är intagen och lilla fröken börjar bli laddad för tupplur låter det som.

14860 steg blev det igår för den som är intresserad.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0