BVC

Sömnbristen har tagit över och jag har inte orkat sätta mig ner och blogga på ett par dagar. Fullständigt normalt alltså ;-)

Igår var vi på BVC igen, Greta väger nu 3880 gram och är 52,5 cm lång! Nära fyra kilo nu, duktiga tjejen :-) Efter BVC-besöket promenerade vi ner på stan via Gammlia och efter mitt expressbesök på nordea tog vi bussen hem igen. När vi kom hem sov Greta som en stock fast mitt ena bröst var sprängfyllt och tyckte hon borde vaknat direkt när vi kom hem för att äta. Men Greta låg i godan ro och sov, drömde verkade det som också eftersom armarna sprattlade som tusan... Så här såg det ut:




Vet inte vad som tog åt Greta igår för hon sov som en stock på kvällen och hoppade över sin vanliga "innan mamma får gå och lägga sig ska jag äta jättelänge gärna omkring midnatt"-amning. Hon sov från strax efter åtta på kvällen till strax efter ett, längsta sömnen hittills. Måste säga att det var rätt skönt att kunna gå och lägga sig vid halv tolv och sova ett tag istället för att sätta sig och amma den tiden. ;-)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hahaha störtskönt ju!!! Det ser ju ut som att hon dirigerar :)

2010-11-04 @ 20:00:12

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0