I Piteå!

Här i pite är det kallt men fint, gröna träd och lite sol mellan all blåst och regn jag har stött på under mina 36 timmar här. Igår lyssnad ejag på kammarkören innan det var dags för görans examenskonsert. Efter det tog jag o William taxi ner på kalles där william och gänget spelade med cashensemblen, riktigt bra! vi kom hem i natt vid två efter att ha bevittnat hampus, jonas och johans 400 meter näck på kvarnvallen. Det var skrämmande som vanligt. Idag vaknade vi tjugo i tolv och begav oss till kåren där vi lyssnade på klassmusikkonserten, mycket roande som det ska vara. En del var till och med riktigt duktiga, haha :)

Nu ska vi väl ta oss iväg till affärn så vi kan trolla ihop lite god middag till kvällen, det blir myspys ikväll för hela slanten! Det känns inte konstigt att vara här, snarare väldigt bra. piteå är som det ska vara...

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0