Morgonstund har guld i mun

Jag har haft en lektion hittills idag, nu har jag skrivit ut lite låttexter och noter så jag kan vara effektiv i övningsrummet om en stund. Jag har som egentligen inte så mycket att säga mer än att jag och William hade en väldigt mysig kväll igår då vi inte bara hann med att sticka till varsitt gym utan även att umgås med varandra - hur bra är inte det liksom? Det blev ju lite försent som vanligt innan jag väl somnade men jag överlever, reserven funkar bra den.

Om två timmar har jag sånglektion. Klockan fyra ska jag möta William på Espresso Royal som har den godaste latten i världen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0