...men jag överlever.

Jag har en plan. Imorgon ska jag träna. Tvätta. Åka ut på turistäventyr (ett kort sådant). Det borde pigga upp mig.

Fan William, jag saknar ju dig! Men det är en skön känsla det med. Det var så härligt att få ta med dig till de platser som utgör min bostonvardag men nu känns det så jobbigt att du inte är med mig när jag promenerar till Coolidge corner, eller när jag dricker kaffe till NCIS.

Bara två månader kvar nu, lite knappt till och med. Vi har gjort det förut och vi gör det igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag SAKNAR DIG!!! Vi är bara så bäst. Vi fixar allt!!

2009-03-29 @ 20:59:19

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0