Frukostar

Vissa planeter är lite bättre; de har fler solar, fler månar eller ringar runt sig. Jag försöker nu ta kontakt med universum och göra mig själv lite bättre, så jag har intagit två frukostar idag. Jag älskar frukost. Jag tränade mellan frukost ett och två, vilket är en smakhöjare bara det. Sen kom Anneli hit och lånade ett par byxor av mig, vi hann sitta och snacka skit en stund också vilket var väldigt trevligt minsann.

Ja, det är min dag so far. Det känns lite bättre än igår, även om det fortfarande är regnigt och dollarn har blivit några tiotals ören dyrare. Menisken säger du alltså Malou, jag får helt enkelt ta och kolla upp det när jag går på physical therapy på onsdag. Tack för tipset!


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0