Well well, hello there...

Anneli mötte mig på flygplatsen, mycket trevligt. Känns otroligt lyxigt att prata svenska i boston och fantastiskt skönt med bra sällskap i lägenheten även om vi för tillfället gosar med våra laptopar. Men Macbooks kräver en hel del vård och omsorg ska ni veta. Shit vad det gungar nu alltså, hela köket svajar och då sitter jag ändå ner. Men det är väl normalt efter några timmar i ett flygplan.

Jag har handlat mat på trader joe´s och lagat couscous med rödcurrywok. Allt är som vanligt. Och jag har lov en vecka till nästan! :)

Men det är smärtsamt att ha lämnat alla man älskar i Sverige, om ni någonsin undrar vilka som betyder något för er kan ni ju prova att lämna dem ett tag så blir det klart. Då är det tur att man har en Anneli som vet hur det är, två dagar har hon varit i Boston nu.

Klockan är 21 här men 03 i sverige så mer skrivet än så här blir det inte.

Kram!

Ps. Det är snö och kallt här, nämnde jag det? Inte som stockholms fjösiga plusgrader imorse. Och jag fick en volume master i 25-årspresent av syrran och hennes familj! Med en DVD!!! Haha, vad kul jag ska ha alltså! :P

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0