Grattis Mamma på födelsedagen!

Idag fyller min mamma år och det firar vi givetvis på bloggen! Har du en födelsedagshälsning till henne som du inte har möjlighet att skicka till henne personligen så kan du skriva en grattiskommentar här så ser jag till att hon läser det sen. Hon heter Gunilla. Annars finns hon ju på Facebook om du vill gratta henne där, hipp som hon är för sina 66 år :)

Grattis mamma!




60-talsmamma.


Jag och mamma på konsert på Mose Backe i somras.


Mamma med sin förtjusande yngsta dotter och dotterns far/mammas man.


Mamma och pappa.

Här får ni lite New Orleansjazz också eftersom mamma diggar det (vem diggar inte New Orleansjazz?):





Kommentarer
Postat av: Mamma Niska

Tack snälla Linda - jag är överväldigad och musiken var jättebra.

Puss och kram

Vi hörs (om inte förr så) på din 25-årsdag!

mamma

2009-02-18 @ 22:37:48

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0