Veckan börjar imorgon

Idag var det ju Patriots Day, ingen skola alltså. Istället kör de måndagsschema på onsdag vilket innebär att den här veckan blir väldigt lugn ur lektionssynpunkt. Imorgon har jag lektioner 10-18 men med två timmars hål mellan lektion ett och två och lektion två och tre. Helt okej alltså. Onsdag blir som måndag, alltså lektion 16-18 och that's it. Torsdag går jag 10-13 och fredag 9-16. Fredag blir tyngsta dagen som vanligt för det är många lektioner direkt efter varandra och bara en paus, lunchpausen. Men om jag diciplinerar mig all ledig tid jag har den här veckan så kommer jag vara så grymt förberedd att hela dagen går som en dans på rosor.

Jag har verkligen haft en söndagskänsla idag, tagit det riktigt lugnt och övat lite sång och knåpat på en låt - en riktig eurodiskodänga. Vet inte vad grannarna tyckte om mitt sångövande, jag arbetade rätt länge på att få rätt klang på ett väldigt ljust parti men jag la ner vid åtta så de överlevde nog... :P

Snart ska jag ta och sova, jag är glad att jag faktiskt vaknade halv tio i morse så det borde inte vara en helt omöjlig uppgift att somna in i natt (peppar peppar)...

Godnatt!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0