Sjuk men inte hopplös

Jag är verkligen inte en hopplös människa. Jag har nämligen lyssnat på kroppen. Igår var halsen svullen och idag gjorde den ont, så jag ställde in mitt favoritpass som är på torsdagar till förmån för sömn. Sagt och gjort, jag kom hem från skolan halv tre och somnade som en stock halv fyra. Nu är klockan halv åtta och jag är väldigt nyvaken. Ska fixa lite middag och göra en läxa jag har till imorgon, sen är det sömn som gäller igen. Bra jag är va? Jag måste verkligen till skolan imorgon 9-16 men kan jag bara hålla febern borta så ska det nog bli finfint det här för jag ska vila hela helgen och ge min kropp det den vill.

Nämnde jag förresten att jag får tillbaka över 12000 spänn på skatten? Jag känner mig genast lite bättre.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0