Kan ni förstå min njutning?

Alltså. Det är verkligen sol och 33 grader varmt idag. De senaste 2 1/2 timmarna har jag spenderat på taket iklädd shorts och bikiniöverdel, liggandes på en filt med en stor kopp kaffe i ena handen och en stor bunt harmonilärauppgifter i den andra. Helt plötsligt har tjugoelva poletter trillat ner, det måste vara den optimala inlärningssituationen.

Jag har redan fått färg, till och med på benen. Måste nog inhandla solskyddsfaktor. Har jätteläckra märken efter shortsen, mmm. Haha.

Nu ska jag äta lite lunch och sen sticka iväg till skolan. Klockan ett ska vi titta igenom inspelningen från vår rock/pop/country lab final vi hade förra veckan och klockan två ska jag träffa min harmonilärare och kolla upp så jag har fattat vad vi håller på med. Halv fem ska jag träffa min song writinglärare i 7 minuter och gå igenom mitt final project, rock/popsommarlåten jag skrev förra veckan ( I Wanna Be Free).

Hej svej!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0