Vem är jag?

Jag skrev verkligen "fina och funktionella" om mina nya vinterstövlar.

Vem är jag nuförtiden?

Shit vad Boston är fint var nog det jag försökte få ut mig egentligen, vi gick i Chinatown och Theatre District och fönstershoppade som galningar. Många söta affärer med onödiga prylar som vi inte köpte men som ändå är roliga att klämma och känna på. Och i veckan ska vi försöka hinna med ett biobesök.

Nu har jag suttit och försökt arra Summertime och jag har gjort det så så hemskt illa är det inte. Men ändå, jag har inte den där nusitterjaghärisistastund-pressen. Hmm. Vet inte om det är bra eller dåligt. Klockan är halv elva och jag ska nog gå och lägga mig faktiskt, får bli tidig morgon imorgon istället. Allt för de heliga kvällarna, ni vet.

Svammel svammel svammel.

Nämnde jag att jag, Luisa och Gabriela ska spendera Thanksgiving i New York? Onsdag-söndag blir det, nästa vecka alltså! Ska bli så sjukt kul. Vi har ingen aning om hur man firar thanksgiving så vi kör väl europatema eller nåt. Portvin, schweizisk choklad och blodpalt eller nåt så har vi ju fått in Schweiz, Portugal och Sverige i ett och samma middagsförslag. Lika fint som polska vs. salsa.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0