Lätt?

Vem har sagt att det ska vara lätt?
Sov faktiskt riktigt gott i natt, kan ju haft lite att göra med den ljuvliga kvällen jag och Ella hade igår. Den verkade nog avslappnande på mig. En incident under kvällen gjorde mig dock en aning skärrad men det gick över. Och det var inte filmen vi såg.

Annars är det här med att slappna av lite svårköpt. Jag vet ju typ att det ska gå men jag kan för mitt liv inte föreställa mig hur det ska kännas. Tur att det finns skog man kan vara i.

Med William i Gullmark och mig själv i Åkersberga upplever jag nu en enorm längtan till norr vilket nog inte är så konstigt. Det känns ändå bättre och bättre för varje dag, jag var lite vilsen i början. Helt normalt sa Ella, när man har flyttat och är helt ledig från att ha gått på reserven vilket nog är sant. Normal, det klingade väldigt bra när hon sa det.

Om 9 dagar är jag i Gullmark igen och innan dess har jag en hel del underbart att se fram emot:

Torsdag 19/6: 08:55 tåg till Dala-Floda. Rep hela dagen.
Fredag 20/6: rep och konsert i Leksand
Lördag 21/6 Tåg och buss till Östhammar. Midsommardagsfest hos Ella.
Söndag 22/6: Till Å-berga. Träffa Ann-Sofie söndag eller måndag.
Måndag 23/6: Träffa Ann-Sofie. Chokladkväll med Hedda.
Tisdag 24/6: 08:00 Amerikanska Ambassaden, fixa visum.
Torsdag 26/6: Lunch och rosévin med Pia
Fredag: 07:40 tandläkaren, Freyjas födelsedag. Åka till Gullmark, framme runt 20:00!

Alla dagar blir lugna och sköna på sitt sätt. Jag gör bara saker jag valt och det känns skönt. Mycket tid och marginaler, nyttigt.

 Nu ska jag packa.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0