Bilder från EGO-konserten 30 november:

Håll till godo med bilder från förra EGO-konserten!

image133
Innan konserten började var det bjudfika.

image134
Lisa tar för sig... :)

image135
Såhär såg en del av scenen ut. Fåtöljen där jag satt och bloggade live, samt den übersnygga lampan från Kåren. Lite publik också!

image136
Här syns även elpianot. Djembetrummorna kom väl till användning senare under programmet!

image137
Såhär såg en del av "publikhavet" ut!

image138
Här sitter jag och livebloggar minsann!

image139
Fortsättning på livebloggandet...

image140
Som sagt. EGO.

image141
Jag vid elflygeln.

image142
Improvisation. Jag på trumpet och Göran på piano. Tack för lånet!

image143
Detta var väl ett mer humoristiskt inslag...

image144
Vad säger man. Miles kan slänga sig i väggen...

Hoppas detta hjälper till att motivera er att gå på nästa EGOshow! 16 februari på Krokodil i Piteå.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0