Christer Sjögren till Serbien!

Kom igen Sverige!

Jag tvivlar på att ett bättre försök till schlagerdansband kommer höras i SVT i år. Låt Chrillan göra det med ett skräll, här finns allt! Olika språk, halvtaskigt engelskt uttal, fjädrar, trumpetare, klatchig kör, klassiskt gitarrfill, tal i sticket, höjningar till vers och sänkt (!) slutrefräng. Och är det inte en nia med i slutackordet?

Sten Hårdhz gjorde det i SMASK 2006, låt Christer Sjögren göra det i år.

 Go Christer, we´re a part of one big family. I love Europe!!

Kommentarer
Postat av: Em

Nej!!! inte christer sjögren.. en slibbig dansbandselviskopia.. jag ville inte se honom då, o jag vill inte se honom nu. boabrudar i skumma flaggkjolar gör det inte bättre.. sverige får förlita sig på en 15åring i guldjacka.. :/

2008-02-10 @ 20:15:22

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0