Räddningsauktion 1

Nu mina vänner gäller det att få tiden att gå eftersom tentaölen med Luisa och Gabriela blev framflyttad. Jag utför räddningsauktion 1, gå till gymmet. Väl där kommer jag svettas och efter det utnyttja både ångbastun och jacuzzin, det gäller att inte vara dum. Ute är det fult, rått och kallt så därför ska jag även utnyttja hårtorken i omklädningsrummet.

Tre dagar till avfärd, 72 timmar tills jag tar mig till Boston Logan International Airport. 96 timmar tills jag kommer vara en sjukt jetlaggat student (vars sångröst är uppäten av flygets AC) på jullov i Sverige med ett enda mission: att ta det jävligt lugnt. Lycka till säger jag bara. Men tanken är fin.

Familj, vänner och fästman.

Jag längtar efter er.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0