morrn morrn

Det ser ut att vara svinkallt när jag tittar ut genom fönstret. Solen är på väg upp och gatorna skimrar i någon nyans som jag längst i bakhuvudet känner igen som frost men jag har en känsla av att det kommer försvinna lika snabbt som det kom. Precis som "snön" därute igår.

Nu ska jag alldeles strax ta mig till skolan, idag gick jag upp kvart över sju. Duktigt Linda. Har tydligen tenta dårå i jazzlabben men Jazzpomperipossa och det var ju tur att jag vaknade tidigare för då kunde jag ju komma på att jag fullständigt glömt bort att det var en låt till vi skulle sjunga på tenta. Ornithology kom jag ihåg men How high the moon var längst ute i periferin och svävade. Tur att vi spelade den i jazzensemblen förra hösten så det bara är orden jag behöver lära mig.

Yes. Nu du.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0