Lotta Paljätt

I år var SMASK roligare än någonsin, även om jag skrivit väldigt lite om det. Mitt alter ego Lotta Paljätt skötte sig fint men tog sig inte till final pga den hårda konkurrensen (som verkligen var fantastisk!). Detta trots presskonferensen och den intima intervjun med Expressen. Men detta brydde inte Lotta Paljätt särskilt, hon ska över till staterna till hösten och söker väl där till någon dokusåpa som garanterar C-kändisskap.

image161
Lotta Paljätt. Ett strassprytt "P" som i Paljätt. Eller Perelli, Lottas största idol.


image162
Lotta Paljett fortsätter mingla i greenroom. I bakgrunden skymtar C.M Bellman och Döden faktiskt. Bevis på levande orkester: instrumentet i bakgrunden.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0